sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Sunday feeling

Hellou ja kivaa sunnuntai-iltaa :) tässä tulee kuvia uudesta tukasta, mitenköhän kauan mie kehtaisin pesemättä sitä, ettei tuo ihana siloisuus ja suoruus ei häipyisi? :D no en ehkä kovin pitkään... Hah, ekan kuvan ilme kertoo selvästi mun mielipiteen tuosta lämpötilasta, aurinko paistaa mutta en minä siellä kyllä kovin kauaa pelkässä t-paidassa viihtynyt... Miksi mä en näytä näissä kuvissa yhtään itseltäni?

What do U think?

Tänään on ollut ihan perussunnuntai, oon lukenu blogeja, kattonu Wedding S.O.S:ia (loistoviihdettä :D), ja vähän lenkkeillytkin. Ensi yönä jos yrittäis nukkua, tajusin joskus yhden aikaan viime yönä, että mulla on tosiaan enää kaksi kokonaista viikkoa täällä oloa. Sitä rupesin sitten pyörittelemään päässäni ja mietin mm. miten pakkaisin kaiken järkevästi ja missä voisin käydä syömässä Helsingissä ennen junan lähtöä. Jep, keskellä yötä, en sitten tiedä että mihin aikaan nukahdin. Hesburger ja kanasalaatti kuulosti muuten aika kivalta, ja kaupasta on käytävä salmiakkipurkkaa! :D

Day 04 - A song that makes you sad


Kivaa viikonalkua kaikille! :)

edit, menipä huonolaatuisiksi nuo kuvat, varsinkin toi alempi :(

Ei kommentteja: