sunnuntai 2. toukokuuta 2010

Ekaekaekaeka

Moikka. Toivottavasti kaikki ovat selvinneet vapusta kunnialla ;) Minun vappu meni televisiota katsellessa ja eilen kävin pyörähtämässä läheisessä kauppakeskuksessa. Illalla syötiin muutamat munkit sentään. Olen täällä siis puoliksi suomalaisessa perheessä. Huomenna on vielä vapaapäivä, Bank holiday, kuten täällä sanotaan. Mutta nyt eiliseen. Kävin siis pikaisesti kaupoilla Pavillions shopping centressä. Montaa minua kiinnostavaa kauppaa siellä ei ole, kun Vero Modakin suljettiin sieltä jonkin aikaa sitten. Perinteinen H&M löytyy kuitenkin ja sieltä lähtikin mukaan reissun ainoa ostos.

T-paita hintaan 9,95e.

Päätin eilen ottaa myös ensimmäisen asukuvan tänne blogiin, mutta pakko tunnustaa, että hermo meni :D kaikki kuvat oli jotenkin yli-/alivaloittuneita/suttuisia/pää ei näkynyt/muuten vaan kamalia, ja akkukin simahti kesken kaiken. Rupesin kuitenkin äsken selaamaan eilisiä otoksia, ja huomasin että olin ottanut päivällä lähtiessä yhden kuvan, joka olikin ihan siedettävä kaikkiin muihin verrattuna. Olkoot se siis ensimmäinen päivän asu-kuvani, ja ensi kerralla paremmalla onnella :D

Paita/Pull and Bear, farkut/A-wear, kädessä Nomination ja kello (DKNY)

Harmaasta on viime aikoina tullut yksi mun lempiväreistä vaatteissa, vaikka ennen en voinut sietää sitä.

Jeps, nyt lähden vähän haukkaamaan happea, ajatukset ja kirjoitus tökkii nyt pahemman kerran. Palataan astialle :)

Ei kommentteja: