torstai 29. huhtikuuta 2010

Collage

Niin kuin eilen mainitsin, tein tänään elämäni ensimmäisen kollaasin tietokoneella. Täytyy sanoa, että olen saattanut nähdä jossain vähän tyylikkäämpiäkin :D no mutta ei keskitytä siihen, vaan siihen että mistä sen kollaasin tein. Kuten on jo käynyt selväksi, asun vielä hetken Dublinin alueella. Ensimmäisen kerran kun syksyllä pääsin keskustaan, olin ihan silmät ymmyrkäisenä tuijottelemassa kaikkia kauppoja, joita on PALJON. Nyt noin kahdeksan kuukautta myöhemmin niissä on tullut vierailtua ihan olan takaa, ja onhan tuota muutama vaatekappale lähtenyt mukaankin... Ei Suomessa olevista kaupoista suosikeiksi ovat nousseet Pull and bear ja A-Wear, ja kyllä Bershakin houkuttelee yleensä sisäänsä :) kollaasin tein siis jutuista, joita täytyy vielä käydä metsästämässä noista kahdesta ensimmäiseksi mainitusta.


Kolme ensimmäistä juttua ylärivillä on Pull and Bearista, loput A-wearista. Monta perus t-paitaa, niitä tarvitsee aina. Olen täällä ollessani ihastunut noihin ''nappipaitoihin'' (en nyt saa millään päähäni, onko noilla joku erityinen nimikin), ja myöskin pillifarkkuihin. Kyllä, olen vain ''muutaman'' vuoden myöhässä :D tähän asti olen pitänyt aina bootleg-mallisia farkkuja, en mitään kovinkaan leveitä lahkeita mutta bootlegiä kuitenkin. Nyt ne saavat pikkuhiljaa väistyä, nimittäin skinny leg on mun uusi rakkaus :D ja kyllä ne vaan saa näyttämän mun tappijalat edes vähän pidemmiltä. Lisäksi kärsin vakavasta huivivajeesta, kivoja huiveja siis tänne päin.

Siinäpä ne, onko kivoja?

Nyt taidan sulkea koneen ja mennä television ääreen. Host-isä on jossain läksiäisissä, joten televisiosta ei tule jalkapalloa, jipii! :D

Ei kommentteja: